Alles wat je moet weten over Private Fit.
- Kan ik mijn reservering annuleren?
Je kan tot 24 uur van tevoren, de dag en tijd wijzigen van je reservering. Neem hiervoor contact met ons op. Het is niet mogelijk om de reserving te annuleren.
- Wat als er iets gebeurt tijdens mijn workout?
In elke studio is een rode noodknop aanwezig. Deze knop bevindt zich direct naast de deur. Druk alleen op de knop wanneer het echt nodig is.
- Hoe veilig zijn de studio’s?
Overal is camera toezicht aanwezig.
- Wat moet ik doen als mijn code het niet doet?
Bel 06 12353421 Dan proberen we zo snel mogelijk een oplossing te zoeken.
- Ik zal graag een factuur willen, is dit mogelijk?
Zeker! Stuur even mail naar: info@privatefit.nl
- Welke faciliteiten zijn er aanwezig?
In de gezamenlijk ruimte is er plek waar je voor en/of na je workout kan zitten. Verder zijn er toiletten en een douche aanwezig. Ben je nieuwsgierig naar welke apparaten in de studio’s zijn? Klik dan hier.
- Ik weet niet zo goed wat voor oefeningen ik moet doen, kunnen jullie mij hierbij helpen?
Kijk voor inspiratie op onze instagram. Kom je er dan nog niet uit? Stuur ons gerust een mail en dan helpen wij je verder.
- Kan ik gemakkelijk parkeren bij Private Fit?
Ja, er zijn genoeg parkeerplekken op ons complex.
- Wat moet ik doen wanneer een apparaat niet werkt of beschadigd is?
Dat is natuurlijk niet fijn. Laat het ons weten via het contact formulier.
- Ik kom voor de eerste keer, is het mogelijk om een rondleiding te krijgen?
Dit is zeker mogelijk. Op dinsdagavond en donderdagavond kun je dit boeken tussen 18:00 en 22:00. Vergeet dan niet om bij het reserveren aan te klikken ‘Ik wil graag uitleg over de studio’s’. Komt de dinsdagavond of donderdagavond niet uit? Neem dan met ons contact op. Dan zoeken wij samen naar een andere mogelijkheid.